سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجله التکرونیکی وبلاگ های پایگاه شهید سیدمصطفی خمینی(ره) قم

امام صادق-ع:
 خواب روزه دار عبادت،
 خاموشی او تسبیح،
 عمل وی پذیرفته شده
و دعای او مستجاب است."

مژده که شد ماه مبارک پدید
به عاصیان وعده رحمت رسید
 
آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
 
ما بنده عاصی و گنهکار توییم 
ای داور بخشنده به ما کن نظری . . .

جهت دیدن ادامه پیامک ها کلیک کنید




ارسال توسط بسیجی
 
تاریخ : جمعه 91/4/9

شب ولادت تو عیدسیدالشهداست

دلم خوش است که میلاد اکبرلیلاست

 

توآمدی که بگویی حسین تنها نیست

وتاقیام قیامت حسین پابرجاست

 

همینکه چشم تو واشدمدینه روشن شد

به یمن خاک کف پای تو که عرش خداست

 

مسیح خانه اربابمان تویی آقا

چراکه در رگ توخون حیدر و زهراست

  

خدابه روی تو امشب گلاب می ریزد

برای اینکه لبت مشک حضرت سقاست

دهم شعبان میلاد حضرت علی اکبر مبارک باد 

شب ولادت تو بوی یاس می آید

یقین بدان تو که مادر بزرگ تو اینجاست

 

تودرحوالی بالاترین دنیایی

چراکه مهدتو آغوش زینب کبراست

 

تویی که راه نجات ازنگات معلوم است

وتارموی توتاروز حشرپرچم ماست




ارسال توسط بسیجی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه استان قم به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: اقدام تحسین بر انگیز و قابل تقدیر وزارت اطلاعات در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای کشور- شهیدان شهریاری، احمدی روشن و قشقایی- که موجبات دلگرمی ملت ایران را فراهم آورد، بیانگر اشراف اطلاعاتی و اراده انقلابی و دشمن شکن سربازان گمنام امام زمان(عج) و استیصال و ناکامی سناریوهای شیطانی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل علیه انقلاب و نظام اسلامی است.
این اطلاعیه افزوده است: این دستاورد بزرگ که با سلسله اقدامات پیچیده اطلاعاتی صورت پذیرفت نشان می‌دهد که اتاق‌های فکر و مراکز طراحی و اجرای جنایات تروریستی نظام سلطه و رژیم صهیونیستی در جدال با دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی فرجامی جز شکست و رسوایی نخواهند داشت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اطلاعیه خود با هشدار جدی به استکبار جهانی و مزدوران تروریست و جنایتکار آنان تاکید کرده است: دشمنان باید بدانند راهی که ملت ایران برای دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی‌ و ادامه راه شهیدان گرانقدر هسته‌ای برگزیده است برگشت ناپذیر بوده و به یاری خداوند متعال ضمن تداوم با صلابت آنان به پشتوانه اشراف همه جانبه اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و فرزندان خود در دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشور توطئه‌های تروریستی را خنثی و مرتکبان آنرا در دام مجازات خود گرفتار و رهسپار دوزخ خواهند‌ کرد.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی




ارسال توسط بسیجی

حکم شاهین نجقی




ارسال توسط بسیجی
 
تاریخ : یکشنبه 91/3/14

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در بخشی  از سخنان خود در اجتماع عظیم شیفتگان و دلدادگان امام خمینی(ره)، جنبش ها و انقلاب های منطقه را از یمن و بحرین تا مصر و لیبی و تونس و دیگر کشورهایی که آتش زیر خاکستر هستند، نمونه بارزی از تلاش ملتها برای رسیدن به عزت ملی، عدالت و آزادی در زیر سایه اسلام  دانستند و تاکید کردند:
سخن از بیداری اسلامی در این جنبش ها، سخنی ریشه دار و مبتنی بر استدلال است زیرا ملتها خواستار عدالت و آزادی و مردم سالاری بر اساس اصول و مبنای خود هستند که آن مبنا با توجه به ایمان ملتهای منطقه، اسلام است و بر همین اساس ماهیت جنبش های منطقه، بیداری اسلامی است.

امام خامنه ای




ارسال توسط بسیجی
 
تاریخ : دوشنبه 91/3/8

مبلغ اسلامی بود . در یکی از مراکز اسلامی لندن. عمرش را گذاشته بود روی این کارتعریف می کرد که یک روز سوار تاکسی می شود و کرایه را می پردازد . راننده بقیه پول را که برمی گرداند 20 سنت اضافه تر می دهد . میگفت : چند دقیقه ای با خودم کلنجار رفتم که بیست سنت اضافه را برگردانم یا نه آخر سر بر خودم پیروز شدم و بیست سنت را پس دادم و گفتم آقا این را زیاد دادی ...

گذشت و به مقصد رسیدیم . موقع پیاده شدن راننده سرش را بیرون آورد و گفت آقا از شما ممنونم پرسیدم بابت چی ؟

گفت می خواستم فردا بیایم مرکز شما و مسلمان شوم اما هنوز کمی مردد بودم . وقتی دیدم سوار ماشینم شدید خواستم شما را امتحان کنم . با خودم شرط کردم اگر بیست سنت را پس دادید بیایم  فردا خدمت می رسیم تعریف می کرد : تمام وجودم دگرگون شد حالی شبیه غش به من دست داد . من مشغول خودم بودم در حالی که داشتم تمام اسلام را به بیست سنت می فروختم

اسلام را چقدر می فروشی؟




ارسال توسط بسیجی
 
تاریخ : دوشنبه 91/3/8

امروز تاثیر رسانه ها و تلوزیون ها و هنر ها و این شبکه های عظیم اطلاع رسانی اینترنتی و... از سلاح و موشک و بمب اتم  بیشتر است.




ارسال توسط بسیجی
 
تاریخ : شنبه 91/3/6

شهید حمید رستمى: «به پهلوى شکسته فاطمه زهرا(س) قسمتان مى‏دهم که ، حجاب را حجاب‏ را ، حجاب را ، رعایت کنید.»

حجاب

 




ارسال توسط بسیجی


جان ها فدای حضرت امام نقی

تا تو را گم نکنم بین کویر ای باران
دست خالیِ مرا نیز بگیر ای باران

من زمین گیرم و وصف تو مرا ممکن نیست
کلماتم کلماتی ست حقیر ای باران

یاد کرد از دل ما رحمت تو زود به زود
یاد کردیم تو را دیر به دیر ای باران

نام تو در دل ما بود و هدایت نشدیم
مهربانی کن و نادیده بگیر ای باران

ما نمردیم که توهین به تو و نام تو شد
ما که از نسل غدیریم، غدیر ای باران

پسر حضرت دریا! دل مارا دریاب
ما یتیمیم و اسیریم و فقیر ای باران

سامرا قسمت چشمان عطش خیزم کن
تا تماشا کنمت یک دل سیر ای باران

بگذارید کمی از غمتان بنویسم
دو سه خط روضه از این درد نهان بنویسم

گریه بر داغ شما عین ثواب است ثواب
بار دیگر پسر فاطمه و بزم شراب...

(حمید رضا برقعی) 




ارسال توسط بسیجی
 
تاریخ : شنبه 91/2/30

خبری در شهر پیچید؛ دختری را در روستاهای کردستان با دستانی بسته و سری تراشیده  به جرم اینکه « این جاسوسی خمینی است !» می چرخاندند . این خبر در مدت کوتاهی  همه جا پخش شد و نگرانی های مادر را به یقین تبدیل کرد. او خود ناهید بود. این ویژگی که برای کوموله و ضد انقلاب اتهام بود، برای ناهید افتخار  محسوب می شد.

 یک روستایی  دیده های خود را از آن اتفاق اینگونه تعریف می کند « آن ها سر دختری را تراشیده بودند و او را در روستا می گرداندند. کوموله ها به آن دختر نوجوان می گفتند: (آزادت نمی کنیم مگر اینکه به خمینی توهین کنی !»

اما بصیرت ،‌ایمان ، شجاعت و انگیزه های معنوی توأمان با شناخت اهداف انقلاب اسلامی این دختر نوجوان دلیر،‌شیر بچه کردستان را برآن داشت که جان را فدای آرمان کرده و هرگز علیه امام و رهبر خود زبان باز نکند. او سنگینی و درد ناشی از برخورد سنگ با پیکرش را بیشتر تحمل می کرد تا سنگینی حرفی ناراست و قبول کژ گویی های قومی نادان سفاک صفت درباره امام و آرمانش را. ناهید تلخی شکسته شدن حریم های احترام به زنان را به کام جان خرید و هرگز دست از آرمان ها و اعتقاداتش برنداشت تا سایرین بتوانند شیرینی زندگی در زیر سایه سار پرچم قدرتمند اسلام را تجربه کنند.

آری او ناهیدبود . دختری که همچون اسمش ستاره آسمان شهدای انقلاب اسلامی شد و تا همیشه تاریخ خواهد درخشید. ستاره ای که در کهکشان فداییان ولایت،  نور هدایت را از مقتدای خود و خون شهدای کربلا وام گرفت تا با درآمیختن به عنصر شهامت و ایستادگی زیر بار حرف زور قدرت های پوشالی نرود و به اوج شهادت هر آنچه شایسته مظلومان است برسد.

آزار و اذیت عناصر ضد انقلاب علیه او به حدی است که قلم قدرت بازگو کردن و چشم گستره تجسم کردن و دل خواهان بازگو کردن آن نیست؛ در آن روزگاران خفقان سیاسی و اجتماعی ‌مردمان مستضعف روستایی که جرأت حرف زدن نداشتند، بارها و بارها به وضعیت شکنجه   وحشیانه  این دختر نوجوان اعتراض کردند؛ اما هیچ گوش شنوا و مرد عملی پیدا نشده بود که ناهید را از چنگال ستم آنها رهایی بخشد.




ارسال توسط بسیجی

اسلایدر