سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجله التکرونیکی وبلاگ های پایگاه شهید سیدمصطفی خمینی(ره) قم

 
تاریخ : یکشنبه 90/11/23

سازمان بسیج مستضعفین در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد. متن کامل این پیام در ذیل آمده است:

بار دیگر دست قدرت الهی در آسمان ایران اسلامی نمایان شد و عظمت ملتی مسلمان و انقلابی را به جهانیان نشان داد.
مردم فهیم انقلابی و ولایت مدار ایران در سی و سومین سالگرد جشن آزادی خود از اسارت طاغوت، شادمان، پرشور و عاشقانه به خیابان‌ها آمده و پیمان خود را با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای(مدضله العالی) و شهدای والا مقام تجدید نمودند.
این ملت علیرغم پندار باطل دشمنان کوردل، ثابت کرد که همچنان در تبعیت بی چون و چرا از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز لحظه‌ای تردید به خود راه نداده و محکم و استوار بر ارزش‌های اسلامی برگرفته از مکتب رسول الله (ص) و ائمه اطهار (س) پا فشاری می‌نمایند.
آفرین بر این ملت، درود و سلام خداوند تبارک و تعالی بر شما ملت قهرمان ایران اسلامی اجر و پاداش شما با پروردگار عالمیان، شما در انجام وظایف خود هیچگاه کوتاهی نکرده‌اید و همواره به تعهد و پیمانتان با آرمان‌های انقلاب اسلامی عمل نمودید.
اینک بر مسئولین است که در خدمتگزاری به شما از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و خالصانه تر از همیشه یاور شما باشند.

شما ملت عزیز ایران همانطور که سی و سومین بهار آزادی خود را با حضور گسترده و پرشور به جشنی بی نظیر تبدیل کردید انشا الله در دوازدهم اسفند ماه نیز در سی و سومین صحنه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور، حماسی و گسترده خود شور و شعور را به هم آمیخته و بار دیگر قدرت بی نظیر اتحاد، یکپارچگی و ولایت پذیری خود را به منصه ظهور می‌گذارید.
امروز که به فرموده امام خامنه‌ای (مدضله العالی) ایران اسلامی مادر بیداری اسلامی در جهان است حضور معنی دار و پرشور شما در همه میادینی که نیاز به همگرایی و وحدت است، درسی است برای ملت‌ها در دیگر بلاد اسلامی. ایران، امروز مدرسه‌ای است بزرگ که باید جهانیان از آن الگو بگیرند و در این مدرسه عشق درس وفاق و همدلی و ایمان عمیق و خالص با خالق هستی بیاموزند.
سازمان بسیج مستضعفین حماسه حضور ملت ایران در سی و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را ارج نهاده و همه آحاد ملت را دعوت می‌کند تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات نظام اسلامی ایران افزوده و با این حضور و حماسه ها آمادگی خود را برای گل افشانی بر قدوم مبارک منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اعلام نماید.

 




ارسال توسط بسیجی

اسلایدر