سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجله التکرونیکی وبلاگ های پایگاه شهید سیدمصطفی خمینی(ره) قم

 
تاریخ : دوشنبه 91/8/8

در این روزها که دشمن به صورت وسیع تر و علنی تر به جنگ نظام اسلامی مان آمده است، از هیچ تلاشی برای ضربه زدن و ناکارآمد جلوه دادن بازار اقتصادی چشم پوشی نمی کند.
اما در این جنگ اقتصادی که از آخرین حربه های استکبار علیه ماست، باید به سلاحی مجهز شد که نه تنها توان مقابله با این جنگ همه جانبه را دارد، بلکه با عمل به اصول و قواعد آن، احتمال موفقیت در آن صد در صد است.
طبق بیانات مقام معظم رهبری(حفظه الله)، در این برهه حساس، اقتصاد کشور باید به اقتصاد مقاومتی روی بیاورد تا از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کند و به کتاب پیروزی های قبلی این نظام الهی یک برگ طلایی دیگر افزوده گردد.
بحث اقتصاد مقاومتی سطوح و جنبه های مختلفی دارد و بخش مهمی از آن با فرهنگ سازی بین آحاد مردم جامعه تحقق خواهد یافت.فرهنگ کار و تولید، مردمی کردن اقتصاد، حداکثر استفاده از ظرفیت‌ها، اصلاح الگوی مصرف، مصرف کالای داخلی و افزایش اعتماد به نفس از جمله مؤلفه‌هایی است که فرهنگ‌سازی درباره آن کمک شایانی به پیروزی ما در این جنگ سخت و دشوار خواهد نمود.
البته باز هم در امر فرهنگ سازی که با گروه های بزرگ مردمی طرف است، بسیج نقشی حیاتی و اساسی دارد که با عمل به وظیفه ذاتی خود در فرهنگ سازی و ترویج آن، افتخاری دیگر به افتخارات این شجره طیبه افزوده خواهد شد و چشم دشمن مستکبر بار دیگر کور خواهد گردید انشاالله




ارسال توسط بسیجی

اسلایدر